weblogo karacsony

Tisztelt Ügyfeleink! Áldott, békés ünnepeket és boldog új évet kívánunk! Értesítjük Önöket, hogy az ünnepek alatt az alábbi nyitvatartással állunk rendelkezésükre: december 23-án, 25-én, 26-án és 30-án ZÁRVA tartunk; december 27-29. között KIZÁRÓLAG a budapesti márkakereskedésünk értékesítési részlege tart NYITVA. 2018. január 2-ától sok szeretettel várjuk a megszokott nyitvatartási időben!

Ford Assistance

Amennyiben lerobban vagy nem indul a gépkocsija, abban az esetben, szinte az összes európai országban rendelkezésére áll a Ford Assistance.

Elég egy telefon hívás és hamarosan érkezik a segítség! Helyszíni javítással, vontatással, csere gépkocsival, szállásfoglalással, illetve az esetleges hazajutás megszervezésével is segítenek.

A Ford Assistance szolgáltatás érvényességét a gépkocsi szervizfüzetében (hivatalosan:Garanciális és szervizelési útmutató) találja meg, illetve ha az adott szervizt elvégezteti autóján és megköti az Assistance-ot, nyomtatott példányt kaphat.

A részletekért kérjük, egyeztessen munkafelvevő kollégáinkkal!

A Ford Assistance elérhetőségei:

Magyarországon belül: (06 80) 204 635

Magyarországon kívül: (00 36 1) 345 1728

Mi a teendő, ha segélyszolgálatra van szüksége?

Híváskor a következő információkra lesz szüksége:

  • a vezető és utasok neve
  • gépjármű rendszáma, alvázszáma
  • pontos tartózkodási hely, kapcsolattartó telefonszáma
  • az esemény rövid leírása, szükséges segélyszolgálat típusa
  • Assistance szolgáltatásra jogosult események. Az országúti segélyszolgálat a következő eseményekre terjed ki:
    • üzemképtelen gépjármű, beleértve az otthonindulást is;
    • erőtlen motor;
    • motor vezérlés meghibásodása;
    • baleset, beleértve az otthona előtt történt balesetet – a gépkocsi a legközelebbi Ford márkakereskedésbe történő elszállításra jogosult;
    • lopási kísérlet okozta sérülés, beleértve az otthona előtt történt lopási kísérletet – a gépkocsi a legközelebbi Ford márkakereskedésbe történő szállításra jogosult.;
    • vandalizmus okozta esemény – a gépkocsi a legközelebbi Ford márkakereskedésbe történő elszállításra jogosult;
    • lemerült akkumulátor (akkumulátor hiba minden esetben fedezett önhiba/gyári hiba /stb);
    • műszaki hiba okozta üzemanyag elfolyás vagy hiány;
    • bármelyik kerékabroncs bármely okból kifolyólag, érintett kerekek számára tekintet nélkül sérülése ( a kerékabroncs költsége a gépkocsi tulajdonosát terheli);
    • közlekedésbiztonsági szempontból a következő meghibásodások tekinthetők fedezettnek: biztonsági övek, ablaktörlők, irányjelzők és a hátsó fényszórók meghibásodása;
    • elektronikus kártyát nem ismeri fel a rendszer (amennyiben a hiba nem vezetőnek róható fel);
    • a kulcs nem illeszthető be az önindítóba;
    • a kulcs nem fordítható el az önindítóba;
    • zár blokkolt;
    • zár nem működik – a jármű nem használható;
    • riasztó rendszer, indításgátló (ha ezek meghibásodása a jármű üzemképtelenségét eredményezik);
    • a hátsó/első szélvédő nem rongálás miatt bekövetkezett sérülése (szélsőséges időjárási körülmények között);
    • mobil tető nem zárható;
    • ajtók nem zárhatók;
    • a vezető ülését szabályozó rendszer elakadt és ezért a kormánykerék nem elérhető;
    • a műszerfali visszajelzők nem működnek ( he ez kihatással van a közlekedés biztonságára );
    • beragadt a sebváltó rendszer;
    • LPG gázüzemű rendszer meghibásodása (gyári)
    • utastér hűtése/fűtése (ezáltal a járművel való közlekedés ne, biztonságos) , de légkondicionáló meghibásodása nem fedezett;
    • megfagyott, megdermedt üzemanyag;
    • szennyezett üzemanyag;
    • rossz üzemanyag (dízel helyett benzin, vagy benzin helyett dízel), üzemanyag kifogyás
    • törött kulcs vagy elveszett kulcs
  • Segélyszolgálat műszaki hiba esetén: Ha az utazás nem kezdhető meg, vagy nem folytatható a gépjárművel, a Ford Assistance megszervezi az országúti javítást.
  • Gépjármű elszállítása: Ha az utazás nem kezdhető meg, vagy nem folytatható a gépjárművel, és a gépkocsi helyszínen nem javítható, a Ford Assistance megszervezi a gépkocsi, az utánfutó és a csomagok elszállítását a legközelebbi Ford márkakereskedésbe (vagy 50km-en belül az ügyfél által rendszeresen látogatott márkakereskedésbe);Amennyiben a gépkocsi balesetet szenvedett, és letért az úttestről és speciális mentés szükségeltetik az elszállítás előtt, a Ford Assistance megszervezi a nehezített mentést és annak költségei fedezettek az Assistance program által. Könnyű haszongépjárművek esetén a műszaki hibát követően az ügyfél kérésére a Ford Assistance megszervezi a kereskedelmi rakomány tovább szállítását és fedezi a rakomány átpakolásának költségeit maximum 250 Euro+áfa értékhatárig.
  • Cseregépjármű: Amennyiben a személy- és haszongépjármű javítása nem végezhető el a helyszínen és az elszállítást követően a Ford márkakereskedésben sem a meghibásodás napján, a szolgáltató hasonló kategóriájú csereautót biztosíthat az ügyfél számára kilométer korlátozás nélkül a javítás végéig, de legfeljebb 2 munkanapig, az autókölcsönző társaság általános feltételei szerint ( pl. külföldi igénybevételnél kaució, dombornyomott bankkártya, bizonyos országok vonatkozásában külföldre viteli tilalom).A szolgáltatás díjmentes a kedvezményezett részére. A díjmentesség nem terjed ki az üzemanyagra, a személyek balesetbiztosítására, a Casco önrészre, a cserautó ki-és visszaviteli költségére, valamint a kiegészítő tartozékokra ( hólánc; tetőcsomagtartó, stb. ).Az Assistance központ igyekszik Ford típusú gépjárművet biztosítani cserautóként az ügyfél részére. Amennyiben haszongépjármű cseréjéről gondoskodik, mindent meg tesz annak érdekében , hogy megfelelő gépjárművet szolgáltasson az üzleti út folytonosságának biztosítására.
  • Az utazás folytatása: Ha a műszaki hiba a biztosított lakó – ill. telephelyétől, több mint 80 km-re történt és a javítás nem végezhető el a meghibásodás napján, az Assistance program a következőket fedezi:
  1. az utazás költségeit a meghibásodás helyszínétől a célállomásig és a kedvezményezett lakóhelyéig,
  2. a visszaút költségeit a célállomástól a kedvezményezett lakóhelyéig, ha a gépjárművet nem lehetett megjavítani.
  3. A vissza út költségeit a célállomástól a kedvezményezett lakóhelyéig a biztosítottak részére vagy az utazás befejezését követően a lakóhelyig, egy személy részére a megjavított gépjárműért történő visszautazás költségeit a lakóhelytől a javítás helyszínéig. ( A megjavított gépjármű is haza szállítható, ha annak költségei nem haladják meg az egy személy lakóhelyétől a javításhelyszínéig történő utazásának költségeit. )
  4. A tovább-, vagy hazautazáshoz első osztályú vasúti menetjegy költségeit a kedvezményezett részére. 6 órát meghaladó vasúti út esetén turista osztályú repülőjegy költségeit fedezi az assistance program.
  • Szállás: Ha a műszaki hiba a tulajdonos vagy járművezető lakóhelyétől 80 km –nél messzebb következett be és a javítás nem végezhető el a meghibásodás napján, a biztosított személyek szállodai elhelyezésének költségét az Assistance program fedezi a javítás idejére, de legfeljebb 3 éjszakára, és éjszakánként 100 Euró+ Áfa értékhatárig reggelivel együtt.
  • Utasok szállításának, kiszállítások költségei: Amennyiben az ügyfél igényli, helyközi szállítás biztosított részére a műszaki hiba vagy márkakereskedés helyszínétől a további Assistance szolgáltatások igénybevátelének helyszínéig, vagy a kiegészítő Assistance szolgáltatások helyszínétől a márkakereskedésig 50Euro + Áfa értékben meghibásodásonként.
  • Cseregépjármű, utazás folytatása, szállás szolgáltatások összevonása: Cseregépjármű, szállás és utazás folytatása szolgáltatások nem vonhatók össze. A csergépjármű, szállás és utazás folytatása szolgáltatások a Ford Assistance jóváhagyásával történnek.
  • Gépjármű hazaszállítása külföldről: Ha a gépkocsi javítását nem lehet 5 napon belül elvégezni vagy a gépjárművet nem lehet megjavítani, azt a biztosított otthonához legközelebb eső márkakereskedésbe szállítja a Ford Assistance.

Ford Solymár2083 Solymár, Sport utca 23.

Telefon: +36 26 560 910
+36 26 560 920
+36 20 542 8283
+36 20 934 5345
Nyitvatartás  
Hétfő-Péntek 06:45-17:00
   
Szombat 09:00-13:00
Vasárnap Zárva

FordStore Solymár-M31152 Budapest, Városkapu utca 11.

Telefon: +36 1 265 5154
+36 1 265 5155
+36 1 265 5156
+36 20 417 2787
Nyitvatartás  
Hétfő-Péntek 07:00-17:00
Szerda 07:00-19:00
Szombat 08:00-13:30
Vasárnap Zárva

Ford Solymár-Esztergom2500 Esztergom, Visegrádi út 44.

Telefon: +36 33 509 400
+36 20 444 1440
+36 20 318 5665

Nyitvatartás  
Hétfő-Péntek 06:45-17:00
   
Szombat 09:00-13:00
Vasárnap Zárva